Om klubben

Västerås kennelklubb bildades 1991 och har idag ca 400 medlemmar. Vi bedriver verksamhet för alla hundägare och VKK verkar i enlighet med läns- och lokalklubbarnas stadgar.

Vi bedriver kurser från valp upp till tävlingslydnad, rallylydnad- och agilitykurser samt utställningsträning. Även inofficiella samt officiella tävlingar i agility, lydnad och rallylydnad arrangeras.

Medlemskap

Som medlem i Västerås Kennelklubb får du tillgång till våra träningsplaner, möjlighet att delta i kurser, utbilda dig till instruktör och mycket annat kul! Självklart får du även träffa många nya hundvänner och träningskompisar! Välj det medlemskap som passar dig bäst.

Som medlem får du:

– Möjlighet att delta i kurser

– Möjlighet att delta i klubbens aktiviteter

– Möjlighet att utbilda dig till instruktör eller tävlingsfunktionär

– Tillgång till Ekeberga med träningsplaner

– Nyttja agility, rallylydnads- och lydnadsmaterial

– Medlemsmejl

– Information via facebookgrupp

– Träffa många nya hundvänner och träningskompisar

Medlemsavgift:

Fullbetalande medlem 150:-/person

Familjemedlemsskap 50:- /person

(För familjemedlemskap så krävs att en person som är boende på samma adress, är fullbetalande medlem)

Som medlem i Västerås Kennelklubb kan du välja att få medlemsmejl skickat till dig. För att anmäla/avanmäla nyhetsmejl: klicka här.

Våra medlemskap

Så ansöker du om medlemskap i Västerås Kennelklubb.

Ordinarie

Fullbetalande medlem 150kr/person

För att bli fullbetalande medlem klicka på knappen nedan. Du kan då betala ditt medlemskap direkt via webben och få ditt medlemskort via e-post till den e-postadress du anger.

Familj

Familjemedlemskap
50kr/person

För att bli familjemedlem klicka på knappen nedan. Du kan då betala ditt medlemskap direkt via webben och få ditt medlemskort via e-post till den e-postadress du anger. Krävs att det finns en fullbetalande medlem i hushållet.

Manuell registrering

Kan du inte anmäla och betala med kort via medlemsguiden så går det att anmäla medlemskap via manuell registrering. Det tar då upp till 2 veckor innan faktura och medlemskort kommer hem i brevlådan.

Adressändring eller uppsägning av ditt medlemskap görs på nedanstående länk.

Valberedning & revisorer

Anna Larsson